18 november: Lezing/ verhandeling Eric Braun over Schaakbureau

Op 18 november 2016 vanaf 20:15u zal Eric Braun als jubileum activiteit, in het kader van het 110-jarige bestaan van de Larense Schaakclub, een lezing/ verhandeling geven over het schaakbureau op de clublocatie van de Larense Schaakclub. De verhandeling duurt ongeveer 1,5 uur inclusief een pauze van een kwartier. Dit evenement is georganiseerd voor de leden van de Larense Schaakclub maar ook belangstellenden van andere verenigingen of verenigingsloos zijn van harte welkom!!

Decennialang runde hij het bekende schaakbureau en vertegenwoordigde hij erkende denksporttoppers als Jan Timman, Vlastimil Hort (schaken) en Harm Wiersma (dammen: 6-voudig wereldkampioen).

Begin 2016 stopte hij hiermee en nu wil hij graag met zijn belevenissen bij het schaakbureau naar buiten toe treden.

Aan bod komen de volgende zaken:
- Hoe contracteer je topspelers
- Contacten met klanten
- Verhalen, anekdotes uit de praktijk

Eric streeft naar een interactieve opzet en stelt vragen en/of opmerkingen op prijs. Ook kunnen deelnemers eigen onderwerpen ter behandeling aanleveren.

Hierbij nog een link naar de flyer die destijds gebruikt is.

Wij verzoeken u, indien u geïnteresseerd bent, zich aan te melden via het mail adres: info@larenseschaakclub.nl, gezien de zaalruimte is deelname beperkt tot ca. 30 deelnemers.